Első hibridautóját előlegezi meg nekünk a Suzuki a New Yorki Autószalonon bemutatott Kizashi EcoCharge tanulmány segítségével. Ennél az autónál nem a megjelenés, hanem a technika a lényeg.

Sajnos utóbbiról csak nagy vonalakban tudjuk a fontos részleteket. A motortérben egy kétliteres lökettérfogatú négyhengeres benzinmotor dolgozik, teljesítménye 144 lóerő, ennek munkáját egy vízhűtéses, 20 lóerő teljesítményű elektromotor segíti. Utóbbi egy lítium-ion akkumulátorból kapja az energiát. Azt nem tudni, képes-e az elektromotor önmagában is mozgatni a Kizashit, vagy csak kisegítő hajtásként használják.

Kétliteres benzinmotor és elektromotor dolgozik együtt a hibrid Kizashi motorterében Kétliteres benzinmotor és elektromotor dolgozik együtt a hibrid Kizashi motorterében

A fogyasztási adatok tekintetében is csak annyit tudunk, hogy az illetékesek elmondása szerint országúti üzemben negyedével kevesebb az EcoCharge fogyasztása, mint a normál Suzuki Kizashinak. Egyelőre nem tudni, mikor számolhatunk a Kizashi hibridváltozatának érkezésével.

Hamarosan jön majd a sorozatgyártású EcoCharge, de pontos dátumot még nem ismerünk Hamarosan jön majd a sorozatgyártású EcoCharge, de pontos dátumot még nem ismerünk