A japán SBS Holdings logisztikai vállalat már 10 000 darab villanymotoros haszonjárművet rendelt a Folofly nevű startuptól, utóbbi nem saját autót fejlesztett, hanem a kínai DFSK (a Dongfeng és a Sokon közös vállalkozása) által kínált EC35-öst alakította a japán előírásokhoz – a brit piac miatt a jobbkormányos változatot már korábban elkészítették. Valójában nem startupról van szó, hanem kínai gyártó álcázott piacra lépéséről, a weboldalon például a benzinmotoros C35-ös képét jelenítik meg a japánok… Papíron 300 km-es hatótávolságot ígérnek a 42 kWh kapacitású akkumulátorral, 82 LE/200 Nm teljesítményű hajtómotorral szerelt, 950 kg terhelhetőségű autónak, persze azt is igyekeznek hozzátenni, hogy a gyakorlatban inkább 100-120 km reális egy feltöltéssel, hiszen a terhelés és a gyakori megállás és elindulás, no meg a klimatizálás is energiarabló. A Folofly EV Van F1 vételára 3,8 millió jen (10,1 millió Ft), ami a hasonló tudású japán haszonjárművek szintjén van, következő modelljük egy másik kínai gyártótól származó, nagyobb teherbírású villanymotoros haszonjármű lesz, amelyről majd később lesznek pontos információk.