Nem mondhatni, hogy csúnya lenne a Foton Tunland névre keresztelt pickupja, a hűtőrács túlmérezetett ezüst színű betétjét leszámítva úgy néz ki, mint a legújabb, Európába részben még meg sem érkezett pickupok. Ez utóbbin pedig kb. 5 perces munkával lehet változtatni.

A fitók alapján az utastér se néz ki rosszul, ebben a kategróiában meg külön örülni szoktak a vásárlók a kemény műanyagoknak, hiszen azok srapabíróak és könnyen tisztíthatóak. A karosszéria 5,31 méter hosszú, a tengelytávolság 3,1 méter, a szélesség 1,88, a magasság 1,86 méter – ezek a dupla kabinos európai pickupok között teljesen szokványos értékek.

A Foton Tunland motorházteteje alatt az Isuzutól vásárolt, Euro IV-es tisztaságú 2,8 literes dízel dolgozik 163 lóerős teljesítménnyel, a maximális nyomaték 360 Nm, a kapcsolható összkerékhajtás széria, a váltó ötfokozatú, kézi kapcsolású. Biztosak lehetünk benne, hogy ha a Foton netán az európai forgalmazás mellett dönt, az Isuzu-tól akár Euro V-ös dízelt is tudnak majd venni. Egyelőre azonban nincs szó a piacra lépésről kontinensünkön.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!