Nagyjából egészében a 308-as modellfrissítést ismételték meg a Peugeot RCZ sportkupé esetén a formatervezők, arra azért nagyon odafigyeltek, hogy az Ausztriában gyártott autó megjelenése sokkal dögösebb legyen az eddiginél.

Nem mintha baj lett volna a megjelenéssel, épp csak annyi történt, hogy az új márkaarculatot folyamatosan vezetik be a Peugeot autóin, és utolsóként az RCZ-nél se halogathatták tovább a változtatást. Az első lökhárítón szétválasztották az alsó légbeömlőt és a hűtőrácsot, megszüntették az eddigi nagy koptatóelemet is, és lejjebb ment a rendszámtábla. Átalakult a fekete betétes fényszóró formája is, hátul meg új betétes kaptak a lámpák. Meg néhány új vonást a lökhárító.

Műszakilag nincs változás, egyelőre nem számíthatunk arra, hogy a Citroën DS4 R-hez kifejlesztett, 256 lóerős 1,6-os turbómotort is megkapja az autó, igaz, ezt a lehetőséget nem is zárták ki a jövőre nézve.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!