Nagyon készül már a Rolls-Royce az elektromos átállásra, amely elsőként a kupénál történik meg a Spectre piacra dobásával, így a V12-es biturbót búcsúztató modellt a Wraith alapján készítik. A Black Badge változatból épül a Black Arrow Collection, amelyet a Thunderbolt nevű rekordautó inspirált – utóbbi 8 kerekű, 7 tonna tömegű autó volt, amelyet 2 darab V12-es Rolls-Royce repülőgépmotor gyorsított világrekordnak számító 575.335 km/h-s tempóra George Eyston kapitány irányításával 1938-ban. A Bonneville kiszáradt sóstó medrében a polírozott alumínium karosszéria nehezen észlelhető volt a szikrázó napsütésben, amelyre a karosszéria oldalára felfestett fekete nyilak jelentették a megoldást – és megoldották a modern kori limitált széria névadási problémáját is.

A Wraith kupé karosszériája elöl Celebration Silver, hátul Black Diamond színű, és folyamatos az átmenet a két szín között, a több réteg lakkot összesen 12 órán át polírozzák, hogy az tökéletesen tükörszerű csillogást adjon; a végleges fényezés kifejlesztésével 18 hónapot dolgoztak az autó- és festékgyár szakemberei. Az utastérben az anyósülés előtti díszbetéten jelenik meg a belső égésű motor műszaki rajza, amelynél a feketére fényezett alumíniumlemezről a megfelelő helyen eltávolítják a festéket. A díszbetétek nyílt pórusú fekete fa darabokból készülnek, egy-egy autóban 320 apró darab fát használnak fel a repedezett sóstó-medret idéző felület kialakításához. A tetőkárpiton a Thunderbolt rekorddöntése idején, 1938. szeptember 16-án Utah fölött látható égboltot jelenítik meg rekord-számú, 2117 darab fénypont segítségével. A vételárat nem árulták el, de azt igen, hogy mind a 12 darab Rolls-Royce Black Badge Wraith Black Arrow Collection előre gazdára talált.