A vásárlói igényekhez alakította a Jeep a felfrissített Compass típusát, így már csak elsőkerékhajtással kapható a benzines és a dízel változat, az összkerékhajtásra vágyóknak csak a 4xe hálózatról tölthető hibrid hajtás által nyújtott virtuális összkerékhajtás áll a rendelkezésére, de a legtöbb vásárló azt értékeli majd nagyra, hogy a továbbfejlesztett fejegység a korábbinál több digitális szolgáltatást kínál. Ezeket az autókat ráadásul már nem a mexikói Tolulából, hanem a dél-olaszországi Melfiből kapja az európai piac, ami sokkal rövidebb szállítási időt – akár három hét – eredményez egyedi rendelés esetén.

A benzinmotor az alumínium blokkos, 1,3 literes turbó, amely 130 lóerővel és kézi kapcsolású váltóval, illetve 150 lóerővel és duplakuplungos váltóval létezik, a dízel a 120 lóerős Multijet II-es blokk, amelyet kézi kapcsolású váltóval adnak. Amíg ezeket a modelleket már júniusban meg lehet vásárolni, a zöld rendszám használatára jogosult, plug-in hibrid 4xe modellek (190 vagy 240 lóerős rendszerteljesítmény) csak pár hónap késéssel lesznek elérhetőek.

Az új Uconnect fejegység a Longitude szinttől felfelé jár szériában, alacsonyabb felszereltségnél feláras a 7 vagy 8,4 colos képátlójú rendszer, ami távoli hozzáférést is kínál, például a plug-in hibridnél az akkumulátor-töltöttséget távolról is lehet majd ellenőrizni. Az új Uconnect szolgáltatások egy része már a piaci bevezetéstől kezdve elérhető az olaszországi Melfi üzemben gyártott Jeep Compass modellekhez, míg másokat az év későbbi időpontjában vezetnek be.