A Győrben gyártott Audi Q3 és Q3 Sportback esetén a legnagyobb változást a rendszám jelenti, Magyarországon zöld tábla, Németországban a kedvezményekre utaló és a sajtófotókon is látható utolsó E betű használatára jogosult a 45 TFSI e jelzésű modellváltozat. Egyébként aki megfelelő szögből látja az autókat, kiszúrhatja a bal első sárvédőn lévő elektromos töltőcsatlakozást, a típusjelzésről le lehet mondani.

Az utastérben nincs sok változás, az üzemmódkapcsoló mellett a vezető előtti 10,25 colos képátlójú monitoron változik a grafika, a fordulatszámmérő helyére kerül az akkumulátor-töltöttséget is mutató erőmérő. A hajtás tekintetében nincs meglepetés, az 1,4 literes turbómotort (150 LE) és villanymotort (115 LE) használó hálózatról tölthető hibrid hajtás rendszerteljesítménye 245 lóerő, és hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül jut el az első kerekre.

A 13 kWh kapacitású akkumulátorral WLTP-szabvány szerint mérve 50 (Q3) illetve 51 km-es (Q3 Sportback) elektromos hatótávolság realizálható, a töltési idő egyszerű konnektorról 3 óra 45 perc. Németországban 46 000 (Q3) és 47 400 (Q3 Sportback) áron lehet majd megvásárolni a típust, ebből ott még 6750 euró lejön az érvényben lévő támogatási rendszer alapján.