Fényképen még jobban néz ki az új Opel Zafira, mint hologramként Fényképen még jobban néz ki az új Opel Zafira, mint hologramként

Úgy tűnik, a jövőben nem csak családi autóként, de akár üzleti tárgyalások helyszíneként is szóba jöhet majd az Opel Zafira, a továbbfejlesztett Flex7 ülésrendszer új funkciójának – elrendezésének köszönhetően.

Ennél azért több gomb lesz az év végén bemutatkozó szériaváltozat műszerfalán Ennél azért több gomb lesz az év végén bemutatkozó szériaváltozat műszerfalán

Aki járt már egy lounge-ban, annak ismerős lesz a beltér hangulata. Nagy és kényelmes bőrfotelokba süppedhet a kedves utas, miközben az óriási üvegtetőn át szabályozható intenzitással süt le rá a nap. A rengeteg hely a második sorban részben annak köszönhető, hogy a középső ülés helyén csak könyöklő van. Ez egyébként senkit ne riasszon meg, az autó továbbra is három üléssorral rendelkezik, de gombnyomásra a beltér hétszemélyes családi autóból ötszemélyes tárgyalóvá alakul. A két leghátsó ülés ezúttal a korábbinál mélyebben helyezkedik el összehajtás után, így a középső üléssor hátrébb tud csúszni – a hatalmas lábtér kihasználására az ülőlap alól lábtartók varázsolhatóak elő.

Társalgó elrendezése is lehet a továbbfejlesztett Flex7 ülésrendszernek, ilyenkor a Maybachból ismer lábtámaszok kényeztetnek Társalgó elrendezése is lehet a továbbfejlesztett Flex7 ülésrendszernek, ilyenkor a Maybachból ismer lábtámaszok kényeztetnek

Aki továbbra is családi autóként szeretne gondolni a Zafirára, az jó alaposan nézze meg a karosszéria külsejét és magát a műszerfalat – ezek a részek már nem sokat változnak. Az autó megjelenését nappal nem csak a LED-es menetfény teszi egyedivé, a fényszóróba olyan prizmákat is elhelyeztek, ami a természetes napfényt koncentrálva vetíti ki előrefelé. A bumeráng formájó fényszóró-légbeömlő egységen kívül emelkedő övvonal és 20 colos felnik teszik teljessé a sportos részletek sorát.

A tanulmány motorterébe az 1,4 literes turbómotor továbbfejlesztett változatát szerelik, amelynél már motorleállító is van. Teljesítmény- vagy fogyasztás adatokat nem árultak el. Az utasok kényelméről a rengeteg helyen kívül a FlexRide változó lengéscsillapítás és a korábbinál kisebb szélzajt keltő új forma gondoskodik.