A nyolcvanas években a biturbó V6-os volt a Buick nagy teljesítményű autóinak a lelke, a csúcsot a csak fekete színben kapható GNX jelentette, de az FBI is előszeretettel vásárolt a korabeli autóknál gyorsabb autókból. Ezt a korszakot idézi meg az Avista nevű kupé, amely nagy vonalakban egy biturbó V6-ossal szerelt Camaro – szóval könnyen megvalósítható.

Persze ezt így nem írják le, de a 2812 mm-es tengelytávolság pontosan akkora, mint az új Chevrolet Camaro esetén, szóval nem nagyon nyúltak az Alpha padlólemezhez. A Buick formatervezői megszabadultak a B oszloptól, az összes oldalablakot le lehet engedni, és nem lépcsős hátú a befejezés, a tetővonal majdnem az autó végéig ível. A kerékjáratokat 20 colos felnik töltik meg.

A motorról mindössze annyit mondanak, hogy az egy új fejlesztésű 3,0 literes lökettérfogatú V6-os biturbó 400 lóerővel, amelynél motorleállító és hengerlekapcsolás segíti a takarékoskodást, a váltó 8 fokozatú automatikus. Elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is van a fedélzeten, hogy élvezetes legyen az Avista vezetése, amelynek sorozatgyártásáról nincsenek információk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!