A jobbkormányosra való átalakítás során új műszerfalat kapott ugyan a Citroen C3 Picasso, de a mechanikus alkatrészeket a lehető legkevesebbet változtattak. A féket például egyszerű rudazattal vezetik át a középkonzol mögött, hasonlóan ahhoz, ahogy az autóvezetés-oktatás során használt autóknál.

Annyi hibát követtek el, hogy a burkolat nem merev, hanem egy, viszonylag kis nyomásra is deformálódó szőnyeg. Ha netán az anyósülésen ülő utas nyújtózkodik, könnyen lehet, hogy aktiválja a fékrendszert. Az a veszélyes ebben, hogy se a sofőr, se az utasa nem tudja hirtelen, hogy mi történt. A Citroen szerint eddig egy baleset se történt a hiba miatt, de a biztonság kedvéért az összes jobbkormányos C3 Picassót visszarendelik a márkaszervizekbe, ahol egy olyan burkolatot szerelnek be az utas lábterébe, amely nem deformálódik.