Úgy tűnik, a német autógyártók mind olyan elektromos autókat terveznek, amelyek nem csak technikájukban, de megjelenésükben is eltérnek a megszokottól. Ilyen az Opel RAK e elnevezésű tanulmánya.

Az autó eleje még szokványosnak mondható, de a két ülés mögött elkezd keskenyedni a karosszéria, és a hátsó kerekeknél már el is fogy, a hátsó nyomtáv minimális. Ilyen megoldást már láttunk régebben is (BMW Isetta), de itt az ajtó két oldalt helyezkedik el.

120 km/óra az elektrmoos városi autó végsebessége 120 km/óra az elektrmoos városi autó végsebessége

A meghajtást biztosító elektromotor teljesítményét nem árulták el, de azt igen, hogy 120 km/óra a csúcssebesség, egy feltöltéssel legfeljebb 100 km-es távolságot tud megtenni az autó. Hivatalosan „esélyes” a sorozatgyártásra a RAK e, de erről majd a Frankfurti Autószalonon esedékes leleplezést követően tudunk majd meg többet.

Áramvonalas az Opel RAK e karosszériája Áramvonalas az Opel RAK e karosszériája