Miután a kínaiak felvásárolták az MG Rover márkákat, azért, hogy az angol nyelvvel legfeljebb csak ismerkedő honfitársaik is ki tudják ejteni a márkanevet, a Roewe névre váltottak, ami a Rover fonetikusan leírva. Mára egészen jól menő márkája lett a SAIC konszernnek a brit gyökerekkel rendelkező Roewe, annyira, hogy most ennek a márkának a jövőjét vizsgáló tanulmányt készítettek, amibe a konszern minden tudását belesűrítették a fejlesztők.

Az R-Aura (valójában Aurora, ezt is fonetikusan írják) már az emberi autóvezető utáni korszakot mintázza, lehet benne előrenéző vezetőülés, de mindig a számítógép irányít. Mivel a fejlesztők úgy számolnak, hogy az esetek túlnyomó többségében az üléseket egymással szembe fordítva használják majd az autót, a műszerfal központi érintőképernyője önmagát összehajtva tud visszahúzódni, hogy ne akadályozza az ülések mozgását. A kormánykereket egy szintén előbújó konzol helyettesíti, amelynél a hajlítható kijelző lecsévélésével jön létre a két megmarkolható fül – amivel az ember legalább nagyjából megadhatja a haladási irányt.

Állandó 5G kapcsolatban a Roewe R-Aura a központtal, nincs kulcs vagy jeladó, arcfelismerés alapján engedi be az utasokat a kocsi. Fizikai kapcsolók helyett érintőképernyők vannak, így rögtön az utashoz alakítja a menük megjelenését az elektronika. A SAIC által az elektromos autókhoz kifejlesztett új építőkészletet használja az autó, a műszaki tartalmat nem részletezték, de ez a technika – még hagyományos kezelőszervekkel – még az idén megjelenik majd a kínai piacon.