Független versenyistállóként szerzett magának nevet a Polestar, amelyet 2014-ben a Geely megvásárolt és beleolvasztott a Volvo autógyárba, csak hogy onnan 2016-ban kiszervezze azt, és prémium-villanyautó márkává téve a nevet. Manapság kezdenek megérkezni az utakra a márka első nagy szériában készülő autói, a Polestar 2 nevű modellek – Franciaország kivételével, ahol egyelőre nem forgalmazhatják a típust. A PSA csoport ügyvédei júliusban perelték be a Geely konszern márkáját védjegy-bitorlás miatt, mondván az új márka logója erősen hasonlít a Citroën és DS márkák logójára; ennek az érvelésnek nem adott helyet a bíróság, de hat hónapra felfüggesztette a Polestar márka forgalmazását az országban és 150 000 euró bírság megfizetésére kötelezte, mondván profitált a francia márkák jóhíréből.