Március 27-én az Automotive Technologies nevű orosz vállalkozás elindította a Citroën C5 Aircross gyártását abban a kalugai üzemben, ahol egykor a Stellantis gyártotta az autókat. Annyi a változás, hogy most valójában csak a kínai Dongfengtől küldött készleteket szerelnek össze – az egyetlen hozzáadott helyi érték a folyadékokat jelenti, amivel feltöltik a rendszereket –, és úgy számolnak, 1-2 éven belül a helyi gyártást is elindítják. Az esettel kapcsolatban a Stellantis azt nyilatkozta, hogy nincs ráhatása az ügyletre, hiszen ő az EU-s szankcióknak megfelelően kivonult Oroszországból, a Citroën C5 Aircross visszatérése egy orosz és egy kínai cég közötti szerződés eredménye.

A Dongfeng egyébként a felfrissített Citroën C5 Aircross készleteket szállítja az orosz partnerének, a teljesen digitális belsővel – orosz nyelvű digitális menü –, panorámatetővel, körkamerával, Alcantara/bőr kárpittal, bármiféle elektrifikációt nélkülöző 1,6-os turbómotorral (175 LE), amely 8 fokozatú automatikus váltón át hajtja az első kerekeket. Az Automotive Technologies azt is sikeresen elérte, hogy az általa összeszerelt Citroën C5 Aircross indulhat az orosz közbeszerzéseken, a magánvásárlók bizalmát 3 év/100 000 km általános- és a márkakereskedések 150 km-es körzetében mobilitási garanciával akarják megnyerni. A 42 tagú orosz Citroën-hálózatban áprilistól lehet rendelni a C5 Aircross-t, amelynek első példányait májusban adják át tulajdonosaiknak.