Az észak-amerikai piacon elsőként a Chrysler márka kapja majd meg a Stellantis által most fejlesztett autóbelsőt – várhatóan az új Maserati GranTurismo is ezt használja majd, hiszen annak még nem láttuk a belsejét –, a lehetséges megjelenésről a CES kiállításon bemutatkozó Synthesis nevű belsőtér-tanulmány tanúskodik. A Chrysler új korszakának első modelljeként a szabadidő-autóként újjászülető Airflow-t ígérik 2025-re, amely tanulmányként még 4 darab képernyőt kapott, ehhez képest a Synthesis esetén 3 kijelző osztozik az összesen 37,2 col, azaz 95 cm-nyi képátlón; a kormány mögötti monitor és a központi érintőképernyő közös panel alá kerül, és az első utas is kap saját érintőképernyőt. Az új autóbelsővel együtt új digitális segéd is érkezik, ami képes a technika (STLA Brain), a műszerfal (STLA Smart Cockpit) és az önvezető technológia (STLA AutoDrive) funkcióit összefogni, és online frissítésekkel lehet majd naprakészen tartani. A Chrysler Synthesis autóbelső-tanulmányt ipari termelésben egyszer már használt és óceánból származó hulladékból újrahasznosított műanyagokból készítették.