A modellfrissítés után sokkal versenyképesebb lett az Opel Movano Electric, egyfelől több mint megduplázták a hajtómotor teljesítményét (122 LE/260 Nm helyett 270 LE/400 Nm), másfelől az eddigi 37- vagy 70 kWh kapacitású akkumulátor helyett már csak egyféle, 110 kWh kapacitású telep van a kínálatban, amivel 420 km a szabványos hatótávolság. Eco-módban 163 LE, Normal-ban 218 LE, Power-ban pedig a teljes 272 lóerő a vezető rendelkezésére álló teljesítmény, a kormány mögötti fülekkel 4 fokozatban állítható a fékenergia-visszatermelés mértéke. A fedélzeti töltő 11 kW teljesítményű, villámtöltésre legfeljebb 150 kW-tal van lehetőség – ilyenkor 55 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttségi szint. Az Opel Movano Electric műszerfalának a közepén, mind a 3 első utas számára könnyen hozzáférhető módon egy 230 V-os konnektort helyeznek el, amelynek 150 W a teljesítménye.

Az Opel Movano Electric mellett már kezdettől fogva elérhető a dízelmotoros változat (120, 140 vagy 180 LE, 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó vagy 8 fokozatú automata, 9%-kal mérsékelt fogyasztás a korábbihoz képest), 2024-től pedig az Opel Movano Hydrogen is választható lesz. A tüzelőanyagcellás-elektromos modellről csak annyit árultak el, hogy annak hatótávolsága 1 feltöltéssel eléri a 400 km-t, és a tartályok feltöltése 5 percet vesz igénybe. Alapesetben analóg műszereket kap az Opel Movano, de elérhető 7 colos digitális műszeregység, a 10 colos képátlójú érintőképernyős fejegység vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást kínál, és világnyelveken beszédvezérlés is elérhető. A felfrissített modell az összes korábban ismert konfigurációban elérhető, a zárt karosszériánál 3 tengelytáv és 3 tetőmagasság közül lehet választani, van szimpla- vagy duplafülkés járóképes alváz, de lesz gyári építésű billenőplatós változat is.