2024-ben már az összes Opel-modellsorozat elérhető lesz elektromos hajtással, és 2028-ban már csak akkumulátoros-elektromos autók lesznek az európai kínálatban. Ennek részeként a Grandland szabadidő-autó és az Insignia új generációja már villanyautóként érkezik a piacra. 2025-ben dobják piacra a Manta nevű villanyautót, ami a villámos márka kínálatát hivatott megkoronázni, és a legújabb hírek szerint egy kifejezetten nagy teljesítményű, kétmotoros szabadidő-autó lesz, több mint 500 lóerős rendszerteljesítménnyel. Kaiserslauternben épül egy, az Opel/Vauxhall márkákat kiszolgáló, nagy teljesítményű akkumulátorokat készítő üzem, ami 2025-ben kezdi meg a működését, amire azért van szükség, mert 500-800 km-es hatótávolságú autókat akar kínálni a márka, amelyek percenként 32 km-nyi villámtöltés fogadására képesek – ezek már várhatóan szilárdtest-akkumulátorok lesznek. Elektromos átállás tekintetében egész jól áll az Opel, a Corsa és Mokka sorozatoknál az értékesítés 25%-a már ma is az akkumulátoros-elektromos változatra esik.