Csak úgy ropogtak a kövek a kerekei alatt, miközben a Volkswagen Amarok lazán nyomult keresztül Montenegró és Albánia hegyvidékén.
Category
Extra
Extra
Nő a volánnál
A Fiat Cinquecento rendhagyó menetpróbáját először az Autó-Motor 1993/10-es számában lehetett olvasni.
Extra
Apu, miért nem előzted meg a BMW-t?
Az 1964-es Budapesti GP-n történtekről szóló írás először az Autó-Motor 1964/20-as számában jelent meg.
Extra
Értekezlet a levegőben – látnivalók a földön…
Az Interpress Ipari Bizottságának moszkvai tanácskozásáról szóló írás először az Autó-Motor 1972/3-as számában jelent meg.
Extra
Mikor és mennyit ér egy autó?
A tervgazdaságban még a használtautók értékvesztése is előre be volt táblázva, ahogy az az Autó-Motor 1980/18-as számában megjelent cikkből kiderül.
Extra
Pénznyelő automata
Miért vesz az ember olyan autót, amiről még a hatóságok se tudják, hogy miféle? Nem tudok erre válaszolni, pedig lassan egy éve megvan a Talbot-Matra Murena.
Extra
Nincs megállás!
1989-ben sokan szkeptikusan álltak az első TDI motoros Audihoz, mostanra azonban bebizonyosodott, igazi sikertörténet kezdődött 25 évvel ezelőtt.
Extra
Miből lehet cserebogár?
Az Opel Kapitän-, Admiral- és Diplomat elemekre épült Coupé-prototípusáról szóló írás először az Autó-Motor 1970/3-as számában jelent meg.
Extra
A vevő sem angyal, avagy a pénznek nincs szaga
A benzinkutasok életéről szóló riport először az Autó-Motor 1977/11-es számában jelent meg.
Extra
1609 km/óra!
A Bloodhound SSC szuperszonikus rakétaautó interaktív modelljét az Egyesült Királyság GREAT országimázskampányának keretében nyílt alkalmunk megtekinteni. A brutális fenevaddal az 1609 km/órás tempóhatár elérése a cél!