Pontosan egy évszázada, 1914. augusztus 5-én helyezték üzembe azt a villanyfénnyel működő forgalomirányító berendezést, amelyet az első ilyen szerkezetnek tekintenek.
Category
Extra
Extra
Divat lett a terepjáró
Az új kategória térhódításától szóló írás először az Autó-Motor 1982/Ősz különszámában jelent meg.
Extra
Közlekedési „forradalom” a Szovjetunióban
A moszkvai közlekedésszervezés reformjáról szóló írás először az Autó-Motor 1973/11-es számában jelent meg.
Extra
Egy új Wartburgról álmodtam
A keletnémet autóval kapcsolatos álmodozásról szóló írás először az Autó-Motor 1980/4-es számában jelent meg.
Extra
Diáklányok országjárása BERVA-mopedokkal
A rendhagyó motoros túráról szóló írás először az Autó-Motor 1959/18-as számában jelent meg.
Extra
Az Ikarus hétköznapja – statikus vázfeszültségmérés az 556-os típuson
Az autóbusz-fejlesztésről szóló írás először az Autó-Motor 1962/17-es számában jelent meg.
Extra
A lengyel kiskocsik óriásgyárában
A Polski Fiat gyárában tett látogatásról szóló írás először az Autó-Motor 1977/24-es számában jelent meg.
Extra
„Kérek egy piros Yamahát”
A motorkerékpár-kereskedelemről szóló írás először az Autó-Motor 1982/12-es számában jelent meg.
Extra
Hová lett az útkaparó?
A Fejér megyei közútkezelőről szóló írás először az Autó-Motor 1977/20-as számában jelent meg.
Extra
Két beszélgetés – némi tanulsággal
A motorkerékpár-versenyzők életéről szóló írás először az Autó-Motor 1960/19-es számában jelent meg.