Érdekes módon a kínai Eagle cég büszkén hirdeti, hogy a BMW Isetta volt az inspiráció legújabb kis sebességű elektromos autójához, a név helyett EG6330K néven futó típushoz, azonban annyiból nem állítanak igazat, hogy a weboldalon a buborékautót mutatják, miközben a nagyobb BMW 600-ast lopták el.

Nincs elöl felnyíló ajtó, helyette négy, hagyományos ajtón keresztül közelíthetőek meg az ülések, a hossz 3,3, a szélesség 1,47, a magasság 1,47 méter és 1,94 méter a tengelytávolság. A 750 kg tömegű járművet mindössze 5,3 lóerős villanymotor mozgatja legfeljebb 60 km/h sebességgel, az ólomsavas akkumulátorokkal 120 km a hatótávolság, lítium-ion telep is kérhető, kapacitását nem közölték.

Amíg kívül sikerült egész pofás retró hangulatot teremteni, az utastérben olcsó műanyag borít mindent, itt annyiban retró az Eagle EG6330K, hogy analóg műszereket kapott, miközben egyszerű LCD kijelzőt használ a gyártó többi modelljében. Csomagtér elméletileg van, gyakorlatilag 20 literes térről tesznek említést.