Az adózott eredmény 8,3 %-kal 612 millió euróra nőtt. Az egy részvényre jutó 38,80 eurós nyereség szintén jelentősen meghaladta a tavalyi 35,20 eurós összeget. A cég az előző évi eredményekhez képest 15%-kal több, összesen 76 827 gépkocsit szállított ki.

Ez az eredmény elsősorban a Cayenne modellnek köszönhető, mellyel sikerült kiegyenlíteni a termék életciklus miatt csökkenő sportautó eladásokat. A Porsche Cayenne modellből 39 913 darab került az ügyfelekhez, a tavalyi 20 603 darabszámhoz képest.

A 911 modellcsalád iránt 14,7 %-kal, 23 704 autóra csökkent a kereslet. A Boxster modellekből 29,5 %-kal fogyott kevesebb az előző évhez képest, összesen 12 988 darab. A csúcsteljesítményű Carrera GT modellből megjelenésének első évében 222 darab talált gazdára. A legnagyobb Porsche piacon Észak-Amerikában 8%-os növekedést könyvelhet el a cég, összesen 31 356 autót szállítottak ki.

Az Észak-Amerikán kívül eső export piacokon ezt meghaladó, erőteljesebb növekedést tapasztaltak: 33 295 darabszámmal 39,4%-os a növekedés. A kedvezőtlen piaci tendenciák ellenére Németországban is növelte kiszállítását a Porsche 3,9 %-kal 12 176 gépkocsira. A Finnországban szerelt Boxster modellekkel együtt összesen 81 531 Porsche gördült le a gyártószalagokról, ami 11,3 %-os növekedést jelent az előző évhez képest.

A Cayenne modellből 41 149 darab készült (előző év: 24 925). A 911 modellcsaládból 26 650 darabot (-9,9%), a Boxster modellekből pedig 13 462 darabot (-28,3%) gyártottak. A Carrera GT-ből 270 darabot szereltek össze.

A Porsche AG a 2003/04-es üzleti évben is növelte munkatársainak létszámát. A konszern 9,1 %-kal több, összesen 11 668 dolgozót foglalkoztat, ami részben a gépkocsi-tetőrendszerekkel foglalkozó az idén konszolidált CTS csoportnál foglalkoztatott 939 fővel magyarázható. A Porsche AG munkatársainak létszáma az előző évi 8 078-ról 7 992-re csökkent.

Az előzetes adatok alapján a 2004/05 üzleti évben további növekedés várható. 2004 augusztus 1 és november 30 között 4%-kal 1,98 milliárd euróra nőtt a konszern forgalma, valamint a kiszállított autók száma 7%-kal, 23 546 gépkocsira nőtt.

Figyelemreméltó, hogy a 911 modellcsalád 18,6%-os növekedést könyvelhet el: összesen 8 452 autó került az ügyfelekhez, ami nagymértékben az új generációs 911 modelleknek köszönhető. A megújult 911 és Boxster modellek köszönhetően a Porsche AG bizalommal tekint a 2004/05 üzleti évre és további növekedést prognosztizál.