Világszerte 78.700 Audi került az ügyfelekhez. A tavalyi 67.721 darabszámhoz képest ez 16,3%-os növekedést jelent. 2005 első félévében összesen 422.000 gépkocsit szállított ki a négykarikás ingolstadti márka (2004,I.né.: 389.913) világszerte, ami 8,2 %-os növekedés az előző év hasonló időszakához képest.

Az eredményhez nagymértékben hozzájárult a tavaly bevezetett A3 Sportback modell 70.000-es darabszámmal és az A6 modell 90.100 kiszállított autóval. Az Audi most először szállított ki több mint 400.000 gépkocsit egy félév alatt és ezzel új rekordot állított fel a cég történetében.

Dr. Martin Winterkorn, az Audi igazgatótanácsának elnöke elmondta, hogy a márka az évtized végére vezető pozíciót kíván elérni világszerte a prémiumszegmensben. Hozzáfűzte, hogy középtávon évi 1 millió gépkocsi értékesítése a cél. A 20 nyugat- európai piac közül 12 piac büszkélkedhet rekord eredményekkel. Nagy-Britanniában 7,9%-kal több, összesen 45.100 gépkocsi került az ügyfelekhez. Spanyolország 20%-os növekedést mondhat magáénak 28.700 darabszámmal, Franciaország pedig 22,3 %-kal tudta növelni kiszállításait 22.600 darabra. Németországban összesen 25.000 Audit szállított ki a márka, ami 16,7%-kal több az előző év hasonló időszakához képest.

Az Audi Magyarországon is rendkívül jó eredménnyel zárta az idei első félévet, hiszen 25%-kal több Audit szállított ki az előző év hasonló év időszakához képest, összesen 773 darabot. A legkeresettebbnek az új Audi A4 bizonyult, melyből 233 db (ebből 186 db limuzin, 47 db Avant) került az ügyfelekhez.

Az Audi A6 áprilisban átvette kategóriájának vezető helyét, és ezzel jelenleg csaknem 31%-os piaci részesedéssel bír a C szegmensben; a modellből az első félévben 223 darab került az ügyfelekhez. Az A3 Sportback is sikeresen zárta az első félévet 183 kiszállított autóval.