Az adózás előtti eredmény 3,7 százalékkal 1,142 milliárd euróra emelkedett. A kedvezőtlen valutaárfolyamok és a világgazdaság hullámzó helyzete ellenére az adózott eredmény 7,4 százalékkal növekedett, mintegy 871 millió euróra. A tőkebefektetések értéke meghaladta a 2 milliárd dollárt. 2009-ig a tervek szerint az Audi összesen 12,6 milliárd eurót fektet be világszerte. A befektetések 70 százaléka az új termékekkel kapcsolatos kutatásokat szolgálja: az elkövetkezendő fél évtizedben nem csak teljesen új modellekkel jelentkezik a márka, hanem a meglévő modelleknek is számos új felépítmény variációja jelenik meg. 2004-ben az Audi megdöntötte minden korábbi értékesítési rekordját, 1,2 százalékos erősödés mellett 779,441 autót adott el. A növekedés motorja Kelet-Európa (+19,3 %), Afrika (17,2 %) és a Közel-Kelet (+58,5 %). Az Audi németországi sikerei ugyancsak jelentősek (559.428, +2,1 %). Az Egyesült Államok továbbra is a legnagyobb export felvevő piac, itt mintegy 78 ezer új autót adtak el. Ugyancsak jól teljesít Kína (64,018, +0,8 %), és Japán is (13,751, +4,7 %). Az Audi a tervek szerint 2008-ben világszerte 1 millió autót fog értékesíteni.