„A kihívás abban állt, hogy a diákok egy megadott kereten belül használják kreatívitásukat mint ahogy az a jövőbeni munkahelyeiken is történni fog.” Nyilatkozta Hans Berger az Audi AG marketing stratégiai vezetője és „Az Audi 2010-ben-a jövő limuzinja” projekt vezetője.

A 2010-es év Audiját az alábbi feltételeknek megfelelően kellett megtervezni:
– férőhely 4 felnőtt számára
– versenyképesség az amerikai kompakt szegmensben (A4)
– a jelenlegi Audi design továbbfejlesztése
– illeszkedés az Audi márka filozófiájába

A legjobb koncepció autót a dél-koreai Dong Park nyújtotta be, akinek pályaműve azért győzte meg a zsürit, mert a márka sportosságát egyedülálló módon ötvözi egy négyüléses limuzin tulajdonságaival. Figyelemreméltó megoldás a Snowboard kötések formája alapján megtervezett ülés is.

Dong Park győzelmének köszönhetően a kaliforniai „Advanced Design Studio”-ban dolgozhat gyakornokként. A legjobb integrált marketing kampányt az egyiptomi Kareem Bahbah készítette és ezzel az Audi Észak-Karolinai reklámügynökségénél, a McKinney cégnél nyert gyakornoki beosztást.