Ezen eredményével a spanyol márka a végzett munka hatékonysága és minősége, valamint az ügyfelek kiszolgálása tekintetében és kiterjedt értékesítési hálózatában egyaránt az egyik legmagasabb minősítést szerezte meg a szakmában.

A SEAT öt vizsgált márkaszervize az ADAC szakemberei által tesztelt minden szempont szerint kiválóan teljesített. A teszt a teljes folyamat részletes értékelésére összpontosított, a jármű szervizállomásra érkezésétől egészen addig, amíg az autó javítva, menetkész állapotban kigördül a létesítményből. A teszt során minden autó pontosan ugyanazon hibákkal érkezett a műhelybe, majd minden részletet alaposan ellenőriztek és összegezték az eredményeket.

A SEAT fő célkitűzésének e tekintetben az ügyfélkiszolgálás kiemelkedő színvonalának biztosítása számít. A barátságos és szakszerű fogadtatás, a márkakereskedés sportosságot, egyéni designt és frissességet sugárzó atmoszférája, valamint a járművek iránti kiemelkedő szakmai ismeretek csupán néhány olyan jellemző, amit a SEAT minden kereskedésében szorgalmaz.

Az olyan oktatási programok, mint a SEAT Excellence – amely az idén több, mint 123 kétnapos Excellence Workshop rendezvényt foglal magában – kétségkívül hatékonyan fokozza az ügyfelek elégedettségét, az értékesítési volument, illetve a nyereségességet.