Húsz év és 35 ezer eladott autó után a BMW Genfben bemutatta a legújabb M5-ös koncepcióját. A hírek szerint az autót csak ősszel lehet majd megvásárolni, de nem valószínű, hogy sokat változik – ha változik egyáltalán – bármi is az utcai versenygépen.

A minden oldalról soprtos autón a legszembetűnőbb változást a megváltozott lökhárító és hűtőmaszk mutatja. Oldalankét egy-egy légbeömlőt találunk, s jellegzetes még a hátul két párban kivezetett kipufogóvég is.

Az igazi újdonság azonban ezúttal is a motorházfedél alatt rejtőzik. A Formula-1-es motor alapjaira épülő V10-es ötliteres, 500 lóerős és forgatónyomatéka pedig 500 Nm. Ezzel a nem éppen pehelysúlyú autó 5 másodperc alatt éri el a 100-as tempót, de a 200 km/h-s sebességre is csak 13 másodpercre van szüksége.

A brutális erő 7 fokozatú szekvenciális SMG váltón keresztül jut a hátsó kerekekhez. Közben természetesen változtatható önzárású differenciálművet is találunk. Az M5 Concept változatán 19 collos felnik vannak, elöl 255/40, hátul 285/35-ös abroncsokkal.