Az Aveo az első modern “made in Europe” Chevrolet. 2008-ban körülbelül 60 ezer darab készül belőle a varsói FSO összeszerelő üzemében, majd 2009-re eléri a gyártókapacitás az évi százezret.
„Büszkék vagyunk, hogy európai vevőknek az Európai Unióban állítunk elő Chevrolet-modelleket”, hangsúlyozta Wayne Brannon, a Chevrolet Europe igazgatója. „Az, hogy Lengyelországban készül az Aveo, növeli a Chevrolet gyártókapacitását, és segít nekünk kielégíteni a gyorsan növekvő igényt, rugalmasan reagálni az ügyfelek kívánságaira, csökkenteni a szállítás idejét és költségét.”

A varsói FSO üzem szorosan együttműködve a GM-mel gyártja a Chevrolet Aveót. A gyártás-szervezés alapjául a GM Globális Gyártórendszere szolgál, amelyre valamennyi folyamat legmagasabb minősége, a folytonos újítás, az alkalmazottak bevonása és a fokozott szabványosítás jellemző. Ehhez járul a szigorú minőségellenőrzés.  A Chevrolet járműveknek régi hagyományuk van Lengyelországban. Az első modelleket még 1927. folyamán építették a varsói Wolska utcában. 1937-ben felvette a termelést a második gyártóüzem is, a Wola elővárosban.

A GM jelentősen bővíti gyártókapacitását Közép- és Kelet-Európában, hogy kielégíthesse az ottani feljövő piacok igényét. Ukrajnában, ahol a Chevrolet piaci részesedése meghaladja a nyolc százalékot, közel 120 ezer jármű készült 2007-ben. A legújabb példa a General Motors által 2008. március 20.-án Üzbegisztánban alapított közös vállalat, amely középtávon évi 250 ezer darab Chevrolet előállítására lesz képes. 2008. végén indul a hetvenezres kapacitású új GM üzem Szent-Péterváron. Ott a Chevrolet Captiva készül majd. Máris termel a GM-Avtovaz Togliattiban és a GM-partner Avtotor Kalinyingrádban. Kazahsztánban már 2007. júniusa óta gyárt Chevrolet személyautókat a GM másik partnere, az AziaAvto.

Németországtól keletre a világ egyik leggyorsabban növekvő autópiacán fejleszt a Chevrolet. A Szovjetunió felbomlása után keletkezett, illetve függetlenségét visszanyert 29 államban évente közel 20 százalékkal nőtt az értékesítés – 2,5-ről hatmillióra.

A Chevrolet, világszerte értékesített 4,5 millió autóval (2007) a világ harmadik legnagyobb márkája, csak 2003. óta van jelen Európában. Közép- és Kelet-Európában mindössze négy év alatt négyszázalékos piaci részesedést szerzett, sőt Oroszországban hétszázalékost. Európában összesen 82 százalékkal nőttek a Chevrolet eladások az elmúlt négy év alatt, és egyedül 2007-ben 457 ezer új autót értékesítettek.