Még 1989-ben dobta piacra a Subaru az EJ20-as 2,0 literes, turbós boxermotorját a Legacy-ban, és egészen mostanáig életben tartották ezt a blokkot, ami a márka rali-sikereinek alapköve volt. Az exportpiacokon már korábban elbúcsúztatták a blokkot a 2,5 literes EJ25 bevezetésével, de Japánban egészen mostanáig az EJ20-ast használta a WRX STI. Azonban most bejelentették, hogy 2019-ben véget ér az erőforrás pályafutása, az utolsó 555 példányt pedig egy limitált szériás modellbe szerelik be.

A Tokiói Autószalonon debütál a modell, amelyre már október 23-tól leadhatják a megrendeléseket a japán márkakereskedésekben az ügyfelek, azonban nem számít a gyorsaság – a Subaru többszörös túljelentkezéssel számol, sorsolással választják majd ki azokat, akik vehetnek maguknak egy-egy példányt. Az 555-ös darabszám a rali-világbajnokságon a Subaru mellett kitartó szponzorra utal.

Az autó különlegességét számos jelvény és felirat garantálja majd, a kerékjáratokba aranyra fényezett 19 colos BBS felniket szerelnek. Természetesen a Final Edition az EJ20-as legmérgesebb változatát kapja, ami az S208 és RA-R kivitelekben is dolgozott, ami 329 lóerőt (7000/perc) és 432 Nm-es (3200-4800/perc) nyomatékot jelent.