A hivatalos kommunikáció értelmében csak tanulmány a Ssangyong SIV-1-es szabadidő-autó, ennek azonban némileg ellentmond, hogy rögtön a jövőbeli motor/váltó konfigurációkat is elárulták vele kapcsolatban.

Ezek szerint a 4,5 méter hosszú, 1,88 méter széles és 1,64 méter magas önhordó karosszériába 1,6 literes négyhengereseket építenek majd. A benzines legnagyobb teljesítménye 205 lóerő, maximális nyomatéka 280 Nm, a dízelnek 150 lóerős és 360 Nm nyomatékot mondanak – az nem derül ki a sajtóanyagból, egy- vagy két turbóval érik el ezt. Alapáron mindkettőhöz hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó jár majd, extraként – egyelőre meg nem nevezett fokozatszámú – dupla kuplungos váltó is elérhető lesz majd.

A Ssangyong SIV-1-es egyébként már az új formavilágot viseli magán, ami üdítő váltás a ma is használthoz képest, gondoljunk csak az új Rodius egyterűre. Látványos az új szabadidő-autó is, de mégsem olyan döbbenetes a hatás, mi mindenképpen jó dolog.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!