Nevével a nyolcvanas évek Corollájára utal a GT 86, valójában a Toyota Sports 800 volt a példaképe.
Category
Extra
Extra
Sokat tanult az Opeltől a Mercedes
Volt idő, amikor az Opel teherautója sokkal jobb volt a Mercedes saját konstrukciójánál.
Extra
Erénye a szerénysége
Ismerkedés a mi autónkkal, még japán gyártásból, a szocialista típusok felől megközelítve a kérdést. A Suzuki Swiftről szóló írás először az Autó-Motor 1992/1-es számában jelent meg.
Extra
Kim Jong Il Mercedes-bolond volt
A most elhalálozott észak-koreai diktátor igazi Mercedes-bolond volt, több száz stuttgarti autót vásárolt és ajándékozott el.
Extra
A diktátorok szeretik a kényeztetést
Egykor minden valamirevaló diktátor vett magának Mercedes 600-ast, nemrég meglehetősen viharvert állapotban adtak túl egy példányon.
Extra
Nagyítóval nézve a Trabant 601 S de Luxe
A népautó kétszínű csúcsváltozatáról szóló írás először az Autó-Motor 1979/5-ös számában jelent meg először.
Extra
Tésztaülés, budoár, olvasószoba – mindez egy Twingóban!
Művészeket kért fel a Renault, hogy alkossák meg álmaik Twingóját – meglepőek lettek az eredmények.
Extra
Hasznos társak
A nemrégiben megnyitott torinói Fiat „ipari faluban” (Industrial Village) nemcsak korunk, hanem az elmúlt évtizedek meghatározó vagy éppen különleges olasz nagyvasai is helyet kaptak.
Extra
„Aranylakodalom”
Az ötven éven és 1,5 millió kilométeren át tartó szerelemről szóló írásunk az Autó Motor 1983/1-es számában jelent meg először.
Extra
Zakspeed Viper: vissza a közútra!
A tulajdonos tavaly vásárolta a Zakspeed Vipert, amelyet visszaalakított közúti használatra alkalmas autónak.