A Delfti Műszaki Egyetem alapította a Forze Hydrogen Racing nevű versenyistállót azzal a céllal, hogy a diákjai tüzelőanyagcellás energiaforrású versenyautót fejlesszenek, egyszerre mintegy 60 fiatal mérnökhallgató dolgozik a projekten, amelynek már van működőképes prototípusa is. Azonban a végleges Forze IX elnevezésű versenyautó csak 2022-re épül meg, a fejlesztésnek ebbe a fázisába csatlakozik be a Hyundai, amely a rüsselsheimi európai műszaki fejlesztőközpontjában dolgozó mérnökeinek a segítségét ajánlotta fel a diákoknak.

A Forze IX versenyautó a tervek szerint két darab 120 kW tartós teljesítményű tüzelőanyagcellát kap, a puffer-akkumulátor maximális teljesítményleadása 600 kW, azaz 816 lóerő lehet a két villanymotoros, összkerékhajtású versenyautó rendszerteljesítménye. A saját tömeg 1,5 tonna alatt marad, a 0-100 km/óra gyorsulás 3 másodpercig tart és akár 300 km/órás sebességet is képes lesz elérni a konstrukció, amivel majd különféle hosszú távú versenyeken akarnak majd rajthoz állni.