Európában alapvetően haszonjárműként sikeres a Ford közepes méretű Transit/Tourneo Custom nevű modellje, míg Kínában inkább nagy méretű luxus egyterű/tárgyalóbusz szerepkörben remekel az autó, amelynek az alaposan felfrissített változatát már elkezdték gyártani a Távol-Keleten, és heteken belül a hivatalos bemutatóra is sort kerítenek.

Teljesen lecserélik az autó orrát, határozottabb vonalvezetésre váltanak keskenyebb fényszórókkal, és ahogy az szinte kötelező, megnövelik a hűtőrács méretét. A felhasználók számára ennél fontosabb változás az új műszerfal, amelynél egy közös panel mögé kerül a műszeregység monitorja és a középső érintőképernyő, várhatóan itt is a Sync4-es fejegységet teszik elérhetővé – Kínában eltérő, kifejezetten a helyi igényekre szabott technika is van. Kínában nem változik a Jiangling Ford Transit/Tourneo Custom motorkínálata, ami a 2,0 literes, 204 lóerős benzines turbót jelenti, Európában leghamarabb 2022 utolsó negyedévében várható a frissített változat megjelenése.