Könnyű dolga volt a mérnököknek a Citroën E-Berlingo Multispace megalkotásakor, hiszen a teherautót eleve úgy tervezték, hogy a raktér változatlan legyen, az pedig már részletkérdés, hogy áruval vagy épp az emberek szállítását lehetővé tevő ülésekkel töltik meg azt. Az ülések mögött 675 literes a csomagtér, a hátsó ülések kivétele után pedig 3 köbméterrel lehet gazdálkodni.

A két lítium-ion akkumulátor a hátsó tengely mellett, a padló alatt került elhelyezésre, együttes kapacitásuk 22,5 kWh, a hajtómotor 67 LE/200 Nm teljesítményű, és a vezérlőelektronikával és a fedélzeti töltővel együtt a motortérben lakik. CHAdeMO szabvány szerinti villámtöltővel 15 perc alatt 50, fél óra alatt 80 %-ra lehet tölteni a telepet, gyorstöltővel 8 óra, egyszerű konnektorról 10 óra a töltési ideje a teljesen lemerült telepnek.

A szabványos mérési ciklus szerint 170 km a hatótávolság, a gyakorlatban bő 100 km-rel lehet számolni, ami egy városban közlekedő járműnek megfelelő lehet, a Citroën sajtóközleménye szerint egy átlagautós amúgy is napi kevesebb, mint 96 km-t megy járművével. Az akkumulátorra egyébként 8 év/100 000 km garanciát vállal a gyár.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!