Alig pár nappal ezelőtt jelentették be a GSe, immár Grand Sport electric jelzés visszahozását, és máris itt az első autó: az Opel Astra GSe. Nem, még nem a 2024-re ígért, a Peugeot e-308-as testvérmodell akkumulátoros-elektromos változatról van szó, hanem a német kompakthoz eddig nem kínált, 225 lóerő rendszerteljesítményű hálózatról tölthető hibrid hajtás viseli azt.

Egyelőre egyébként elég szűkszavúak a menetteljesítmények kapcsán, azt tudjuk, hogy 225 LE/360 Nm a rendszerteljesítmény, ehhez az 5-ajtósnál 63-64 km-es, a kombinál 62-63 km-es elektromos hatótávolság tartozik, a szabványos fogyasztás mindkét karosszériával 1,2-1,1 l/100 km, ha szorgosan töltögeti az ember az akkumulátort. Menetteljesítmény-adatok csak később lesznek, és a konfigurátorokban is csak 2023 januárjában jelenik meg az új, sportos plug-in változat.

Alapáron kapja a fényes fekete karosszériadíszeket az Opel Astra GSe, az első lökhárítóban az alsó „cápauszonyokat” feketére fényezik, és csak itt találjuk meg a látványos, esztergált felületű és dísztárcsával is ellátott 18 colos felniket. A sportülések Alcantara kárpitot kapnak,