A tető- és az ajtók is leszerelhetőek igény szerint

Az elsősorban terepjáróiról ismert Jeep története során többféle pick-up modellt is kínált már az 1953-as kisteherautótól az eredeti, 1962-es Gladiatoron át az 1985-ös Comanche-ig. Ami a hazai kereskedésekbe 2021-ben érkezett újdonságot illeti, európai változatát egyetlen, 3,0 literes, 264 lóerős, V6-os dízellel forgalmazzák, amely 600 Nm nyomatékával egy kőkemény célszerszámot varázsol a Wrangler platós testvéréből.

A Sport alapmodellbe 7, az Overland, a 80th Anniversary és a Launch Edition kivitelbe 8,4 colos érintőképernyő, illetve Alpine audiorendszer kerül. A V6-os dízelmotorral a Gladiator 8,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, a platót ponyva, roló vagy nyitható fedél takarhatja, a 230 voltos csatlakozó felára csomagban 175 000 Ft+áfa

A Gladiator terepen is megállja a helyét, a 17 000 000 Ft-os nettó alapár a 8 fokozatú automatikus váltón kívül Selec-Trac 4×4 összkerékhajtást is tartalmaz 2,72:1 áttételű terepfokozattal, 48:1 kúszóáttétellel, önzáró hátsó differenciálművel, illetve Dana M210-es első és Dana M220-as hátsó tengelyekkel. Az első terepszög 41, a hátsó 25, a rámpaszög 18,5 fok. A négyféle felszereltség önmagában is sokféle variációs lehetőséget tartogat, a tízféle szín, a háromféle tető- és platóborítás mellett hasznos Mopar kiegészítők is rendelkezésre állnak. A kiviteltől függően 556 vagy 613 kg-os terhelhetőséghez 2722 kg-os fékezett vontatható tömeg tartozik, a plató legnagyobb hossza 1531, legnagyobb szélessége 1442 mm. A forgalmazó 3+2 év vagy 100 000 km kiterjesztett garanciát kínál.