Tavaly október végén ismerhettük meg a felfrissített megjelenésű és technikájú Ssangyong Rexton terepjárót, most megújult ennek testvérmodellje, a Musso Grand pickup is. A korábbinál sokkal nagyobb és jóval több krómot tartalmazó hűtőrácsot rajzoltak a formatervezők a teherautó változatnak, hátul a lámpabetét lett látványosabb, az utastérben a be- és kiszállást megkönnyítő kapaszkodók jelentek meg az A oszlopon, újak a 17, 18 vagy 20 colos átmérőjű könnyűfém felnik.

Ahogy eddig, az új modellnél is van lehetőség laprugós (700 kg terhelhetőség) vagy csavarrugós (500 kg terhelhetőség) hátsó felfüggesztés választására. Érdekes módon, a Rextonnal ellentétben is a hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó alternatívájaként marad a hatfokozatú Aisin automata, a 2,2 literes turbódízel teljesítménye is csak 6 lóerővel emelkedik, a 187 lóerős csúcsteljesítményhez a rövid karosszériánál 408 Nm-es (1400-2800/perc), a nyújtottnál 428 Nm-es nyomatékmaximum tartozik (1600-2600/perc). Az összkerékhajtás továbbra is feláras extra a frissült megjelenésű Ssangyong Musso pickupnál.