Alapvetően szabadidő-autókkal sikeres a kínai Great Wall márka, amely a Pekingi Autószalonon jelentette be az Ora nevű almárka életre hívását. Rögtön két, azonos alapra felépített miniautót is bemutattak, amelyből látszik, hogy noha vannak saját ötleteik is, a kínai formatervezők még mindig szívesen másolnak.

Az R1 nevű mini furcsa, de egész jól sikerült keveréke a Honda retrós N-Box/Urban EV modelleken látható orrának, és a Smart Fortwo befejezésének. Ezzel szemben az R2-es egyszerűen futurisztikus miniautó, csíkszerű LED lámpákkal és a manapság elengedhetetlen gyöngyházfehér fényezéssel.

A technikáról annyit árultak el, hogy a villanymotoros hajtásnak és az akkumulátor-csomagolásnak köszönhetően a kis külső méretek mellett tágas belső teret tudtak kialakítani, és hogy amikor 2018 második felében az első Great Wall Ora (azt nem árulták el, hogy az R1 vagy R2 kezd, de az R1-es tűnik szériaközelibbnek) piacra kerül, akkor 160 Wh/kg energiasűrűségű akkumulátort kap – ennek kapacitása, vagy épp a hajtómotor teljesítménye nem ismert.