A terveknek megfelelően halad a négy villanymotorral szerelt, 1900 lóerő és 2670 Nm rendszerteljesítményű Pininfarina Battista szuperautó fejlesztése, most épp a stúdió szélcsatornájában tesztelik az életnagyságú formát. Ezzel kapcsolatban pedig azt közölték, hogy még a tervezettnél is jobbra sikerült az aerodinamika.

Elsőként számítógéppel végezték el a szimulációkat, majd egy kis méretű makettet vizsgáltak a szélcsatornában, azonban ezekhez képest is sikerült már némi javulást elérni légellenállás terén úgy, hogy a tényleges finomhangolása csak most következik majd az aerodinamikának, úgyhogy a fejlesztők biztosak abban, hogy az eredetileg ígért 450 km-es hatótávolságot jelentősen meghaladja majd a szabványos érték.

Nick Heidfeld segít a menetdinamikai hangolásban, a műszaki részletekért pedig az a Rene Wollmann felel, aki korábban a Mercedes-AMG One fejlesztését irányította. A Battistából 150 darabot készítenek, ezeket 2 millió euróért adják, és az Automobili Pininfarina weboldlaán keresztül jelezhetik érdeklődésüket a potenciális vásárlók.