A Mahindra Quanto nevű, alvázas felépítésű, de az indiai adótörvények miatt mindössze 4 méteres hosszúságú terepjáróját alakította át teljesen, miután úgy ítélték meg, hogy annak a megjelenése túlságosan is unalmas a kínálat többi tagjához képest. Olyan sokat változott a megjelenés, hogy rögtön át is nevezték a típust, amely mostantól NuvoSport néven folytatja pályafutását.

Először is teljesen új az alváz, ami merevebb a korábbinál, az elöl kettős keresztlengőkaros, hátul merev hidas felfüggesztés a korábbinál nagyobb stabilitást és komfortot biztosít – ígéri a gyár. A karosszérián csak a csavarozható alkatrészeket módosították, elöl sokkal agresszívabb lett a forma, hátul kristály-optikát kaptak a lámpák, a fényezetlen fekete műanyag alsó burkolat csak a közepes felszereltségtől jár alapáron.

Tényleg spártai az alapváltozat, hiszen annál nincs hátsóablak-törlő vagy –fűtés, nincs légzsák, blokkolásgátló vagy övbekapcsolásra figyelmeztető jelzés, a tükröket kívülről, kézzel kell állítani, és műbőr üléskárpitokat kap. A közepes szinten már dupla légzsák és ABS is van, az üléseken szövet kárpit feszít, és vannak a hátralátást megkönnyítő funkciók (törlő, fűtés, elektromos állítású külső tükrök), a csúcsmodellnél jó minőségű műbőrt használnak, van érintőképernyős navigáció, két oldalra felhajtható pótülés a csomagtérben.

Egyedüli erőforrásként 1,5 literes, háromhengeres dízelt kínálnak, aminek változó a teljesítménye. Ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó esetén van motorleállító és Power/Eco kapcsoló, utóbbi állásától függően 100 LE/240 Nm vagy 72 LE/180 Nm a maximális teljesítmény. Aki az ötfokozatú, robotizált váltót kéri, annak nem jut motorleállító és csak az erősebb, 100 lóerős program szerint működik az erőforrása.

A Mahindra NuvoSport alapváltozata 3,05 millió Ft-nak megfelelő rúpiáért vásárolható meg, ehhez minimális, 125 ezer Ft-nyi felárért adják a dupla légzsákot, a blokkolásgátlót. A fullextrás csúcsváltozatért 4,06 millió Ft-ot kérnek. A kínálatban egyébként a nemrég bemutatott TUV 300-as szabadidő-autó mellé pozícionálják a NuvoSport-ot, előbbi modernebb megjelenésű, de alváza még előző generáció és a motorjai is gyengébbek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!