Amikor még nem volt teljesen tiszta, hogyan születik újjá a Bristol autómárka, annak gazdája kilenc Morgan alvázat rendelt a Bullett nevű roadster feltámasztásához, majd amikor végre eldöntötte, hogy inkább a klasszikus típusokat hozza vissza, az alvázak visszakerültek a Morgan tulajdonába. Ott már új generációs autókkal foglalkoznak, de a fejlesztőrészlegen kézi munkával azért befejezik az autókat.

Megjelenés tekintetében az egykori gyári versenyautó, a Big Blue becenevű versenyautó volt a minta, a korábbi szériaváltozattól eltérően a Plus 8 GTR magas ajtókat kap. Az első példány Dániába kerül – visszatérő vásárlóknak ajánlották fel az autókat, és mindet el is adták azonnal –, a fennmaradó 8 autó között lesznek jobbkormányosak is, és a következő 3 hónapban szállítják le őket. A motor a BMW N62-es blokkja, egy 4,8 literes V8-as szívómotor, eredetileg 367 lóerős a teljesítmény, de egy kicsit belepiszkáltak a GTR nevű limitált széria kedvéért, 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltó közül választhattak a megrendelők.