Még nincs magyar ára a Toyota GR86-os második generációjának, de a weboldal ígérete szerint „Hamarosan” erre is sor kerül majd, hiszen megindult a sajtóanyag szerint analóg vezetési élményt nyújtó sportkocsi európai forgalmazása. Ami aztán két évvel később véget is ér majd, mivel a 2024-ben életbe lépő európai utasvédelmi előírások olyan komoly konstrukciós változtatásokat követelnek meg, amit nem akar meglépni a gyár – azonban nagy az érdeklődés az autó iránt, és nem akarta cserben hagyni a rajongókat a Toyota.

Elsőként az észak-amerikai piac számára mutatkozott be az autó, amelynek első példányai 2022 tavaszán érkeznek meg kontinensünkre. A Subaru fejlesztette négyhengeres szívó boxer már 2,4 literes lökettérfogattal kerül az orrba, a teljesítmény 231 lóerő (7000/perc), a maximális nyomaték 250 Nm (3700/perc), 6 fokozatú kézi kapcsolású váltóval 6,3 másodperces, automatával 6,9 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást ígérnek. A kipufogórendszer fizikai felépítésének módosításával érték el a jobb hangélményt, de van elektronikus műhang is. A Toyota egyébként nem mond le a Gazoo Racing műhely termékeiről az elektrifizált jövőben sem, de nem fog a régi recept szerint készített GR86-osból átmeneti autót faragni.