Úgy tűnik a nemrég alapított kínai Bordrin cég a piac minden régióját igyekszik lefedni, első két autója különbözőbb nem is lehetne. Az iV6 elnevezésű modell megszólalásig hasonlít a Tesla Model Y-ra, a megjelenés kupés, lágyan ívelő vonalak és csapott befejezés jellemzni a karosszériát.

A méreteket nem közölték azon kívül, hogy a tengelytávolság 2,9 méter, a kerekek 20 colosak, és 245/45 R20-as abroncsokat használnak. Az utastérben öt személynek jut hely, a műszerfalon egy felső és egy alsó képernyőt helyeztek el, utóbbival kezelhetőek a fedélzeti rendszerek, a fenti pedig a szórakoztatóelektronikáé. A technikát nem részletezték azon kívül, hogy a 90 kWh kapacitású akkumulátorral 600 km-es hatótávolságot céloztak meg.

Amilyen lendületes és sportos az iV6-os, olyan szögletes és dobozszerű a Bordrin iV7-es. Ez egy számmal nagyobb az iV6-osnál, a tengelytávolsága 3010 mm, a karosszéria 4,9 méteres, a 22 colos felnikre 265/40-es abroncsokat szerelnek.

Ennek utasterében három sorban összesen hatan utazhatnak, a műszerfal közepén egy hatalmas érintőképernyőt helyeztek el, a kormányon is érintésérzékeny felületeket használnak. Itt már csak annyit árultak el a technikáról, hogy 700 km-t meghaladó hatótávolságot tud majd az autó, amely 5,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.

A Bordrin a tervek szerint már jövőre megkezdi az iV6-os elektromos szabadidő-autó sorozatgyártását és forgalmazását, az iV7-esre pedig egy évvel kell csak többet várni. Mindkét új autó a Sanghaji Autószalonon debütál.