A legújabb LED-es világítótestek segítségével igyekeztek egyedi megjelenést adni a Harrier szabadidő-autónak a Toyota formatervezői, hátul piros világító csíkkal kötik össze a lámpákat, elöl egy krómdísz szolgál ugyanerre a célra.

Lendületes a vonalvezetés, a karosszéria hossza 4740 mm, szélessége 1855 mm, magassága 1660 mm és 2690 mm a tengelytávolság, és mindezt a TNGA alapra építették fel, műszakilag a RAV4-es közeli rokonáról van szó. Ennek megfelelően alakul a motorválaszték, az alap 2,0 literes szívó négyhengeres 171 lóerővel és fokozatmentes automatikus váltóval, az alternatíva a 2,5 literes benzinmotort használó öntöltő hibrid rendszer 218 lóerős rendszerteljesítménnyel. Az összkerékhajtás mindkét esetben feláras extra, utóbbinál virtuális összkerékhajtásról van szó, a hátsó tengelyre egy 54 LE/121 Nm teljesítményű villanymotor kerül; a rendszerteljesítmény 222 lóerőre emelkedik.

A hibrid modellnél van egy 100V feszültségű, 1500 watt teljesítményű konnektor is, amelyről elektromos gépeket lehet üzemeltetni, a Toyotánál itt megjelenő digitális belső tükör annyival tud többet a megszokottnál, hogy az orr- és farkamera képét rögzíteni is lehet menet közben, tehát nem kell külön fedélzeti kamerára költeni. A parkolóradar akadály érzékelésekor megállítja az autót. A műszerfal közepén 12,3 col képátlójú érintőképernyős fejegységet találunk, a Harrier napfénytetejének különlegessége, hogy a szövet árnyékoló mellett gombnyomásra is lehet sötétíteni annak üvegén.