Alig pár nappal azt követően, hogy egy lefényképezett prospektus miatt megtudtuk a legfontosabb tényeket az Isuzu D-Max modellfrissítésével kapcsolatban, a gyár hivatalosan is leleplezte az újdonságot.

Az 1.9 Ddi elnevezésű új motor teljesítménye 150 LE/350 Nm, és ezt csak 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltóval adják – utóbbi fantázianeve Sport Shift. A szabványos fogyasztása leszorítása miatt volt szükség az új alapmotorra, amelynek legtakarékosabb változata – szimpla fülke, hátsókerékhajtás – 161 g/km-es CO2 kibocsájtással rendelkezik, ami 6,1 l/100 km-nek felel meg. Ez jelentős megtakarítás az Európában kínált 2,5 literes, 163 LE/400 Nm-es turbódízelhez képest (minimum 7,3 l/100 km), de az automatikus váltó okán valószínűleg a kínálat része marad.

Az áttervezett orr mellett a platóajtót is lecserélték, a csúcsmodell immár 18 colos könnyűfém felniken gördül. A feláras, 8 colos képátlójú érintőképernyővel rendelkező Isuzu Connect fejegységgel együtt a tetőkárpitba rejtett hangszórók is járnak, és egy alkalmazás, amely a takarékosabb vezetésre ösztönzi az autóvezetőt. Thaiföldön a felfrissített Isuzu D-Max 4-8,2 millió Ft-os áron vásárolható meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!