Az európai piac összes fontos szegmensében piacra akar lépni a Hyundai-Kia prémiummárkája, a Genesis ennek megfelelően rohamléptekkel elektrifizálja a kínálatát. A GV70-es szabadidő-autó karosszériájába például az E-GMP padlólemez technikájának felhasználásával valósítják meg az akkumulátoros-elektromos hajtást.

Mindkét tengelyre kerül egy-egy hajtómotor, a rendszerteljesítmény Boost-mód aktiválásakor (a kormány alsó küllőjében van a kapcsoló) 489 LE/700 Nm, normál módban „csak” 436 LE/700 Nm a rendszerteljesítmény. Az akkumulátor kapacitását nem közölték, de azt igen, hogy kínai szabvány szerint 500, koreai szabvány szerint 400 km a hatótávolság, a 400/800V-os inverterrel akár 350 kW-es töltési teljesítmény is elérhető, ilyenkor 18 perc alatt érhető el a 80%-os töltöttségi szint. A Genesis Electrified GV70 újdonsága az e-Terrain üzemmód, ami a terepjárást hivatott megkönnyíteni, illetve hogy a fogyasztás csökkentése érdekében tengelykapcsolóval választják le a hajtómotort a kerékről, ha nincs szükség rá.