Igazi ezermester az építő, aki az akkor még szovjet hadseregben kezdett autót szerelni, később bányagépeken dolgozott Vlagyimir, aki már több egyedi autót is épített magának. Legújabb alkotása Fekete Holló névre hallgat, és a sztyeppén farkasra vadászó embereknek szánja.

A meglehetősen speciális körülmények miatt nagy meglehetősen nagy tengelytávolságot és széles futóművet választott a konstruktőr az autónak, a sztyeppén nincsenek nagy szintkülönbségek, de sima talaj sem. Az autóval gond nélkül lehet akár 100 km/órás tempóval is száguldani a terepen, így gyorsan a lelőtt állathoz érhet a vadász.

Jól látszik a váltó az ülések mögött - a V8-as a kabin közepén helyezkedik el Jól látszik a váltó az ülések mögött – a V8-as a kabin közepén helyezkedik el

Az autó egyébként egyedi acél tárvázra épül, a karosszériáját alkotó rengeteg apró alumínium lemezt szegecseléssel rögzítették. Az autó körben független felfüggesztéseket kapott – a GM pickupok első, torziós rugós megoldását – a járművet mozgató V8-as is amerikai eredetű. Az erőforrást egyébként a tömegközéppontba, azaz a két ülés közé helyezték el.

hátulról nézve is zord látvány a Fekete Holló hátulról nézve is zord látvány a Fekete Holló