A hátsó plusz merevítések révén a kétszemélyes furgon terhelhetősége tisztességes, 650 kilogramm, míg a raktér alaphelyzetben 3 köbméteres. A kerékdobok közötti távolság 1,21 méter, így akár szabványos EU-raklap is fuvarozható a villanyos Kangoo-val.

A Maxi kivitel 40 cm-rel hosszabb, és kérhető ötüléses változatban is. A szintén 22 kWh-s akkumulátor az elektromotorral karöltve 60 lóerős rendszerteljesítményű, a nyomaték 226 Nm. Egy töltéssel 170 km-t képes megtenni, a gyáriak városi terítőjárműként képzelték el a puttonyos Renault-t. A menetdinamika a kecsesebb és erősebb Fluence Z.E.-hez képest érezhetően tompább, a 20,3 másodperces százas sprint sokat elárul.

Otthonos a fülke, a középkonzolon trónol az erőátviteli program választókarja Otthonos a fülke, a középkonzolon trónol az erőátviteli program választókarja

A Kangoo-t is felszerelték Eco üzemmódkapcsolóval, mely a forgatónyomaték és a végsebesség csökkentésével 10% körüli hatótáv-növekedést jelent. Felárért 5 kW teljesítményű, gázolajos (13 l) kiegészítő fűtőberendezés rendelhető, ezt a kifejezetten hideg klímájú piacokon ajánlja a Renault. A Kangoo-n csak egy töltőcsonkfedél található, de mivel ezt a jobb első fényszóró közelében alakították ki, mindkét oldalról könnyen tölthető az autó.

Az elektromotor a Kangoo esetében is elöl kapott helyet a nagy trükk az, hogy a lapos akkumulátort a padlóba tudták integrálni, így a raktér mérete nem változott Az elektromotor a Kangoo esetében is elöl kapott helyet a nagy trükk az, hogy a lapos akkumulátort a padlóba tudták integrálni, így a raktér mérete nem változott

Jó hír, hogy előreláthatólag 2012-ben hazánkba is megérkezik a Kangoo elektromos változata, a Fluence Z.E. bevezetése egyelőre még várat magára.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!