Magyarországon a vevők az új K sorozatot két különböző vezetőkabin elrendezésű modell közül választhatják. Ezek a Standard és a Double Cab, három ill. hat üléssel. Mindkét modell a töltőlevegő hűtővel ellátott 2,5 literes, 94 LE-s (69 kW) 4D56 típusú TCi turbódízel motorral rendelkezik, aminek nyomatéka 220 Nm 2000-es fordulatszámnál, és amelyik a hátsó ikerkerekeket egy 5-fokozatú kézi sebességváltón keresztül hajtja.

A K2500 teljesen átdolgozott külső megjelenése alkalmazkodik az Európában uralkodó stílushoz. A motorháztető és a lökhárító törésmentes íve, plusz a nagyobb, átlátszó fényszórók markáns kinézetet biztosítanak. A motorháztető és az A oszlop tovább dőlt, egészen 44,8 fokban (összehasonlításként ez a régi modellnél csak 34 fok volt) az áramvonalas kinézet növelése és a légellenállás csökkentése érdekében. A légellenállási tényező 0,539-ről 0,502-re csökkent. Az A oszlop hajlási íve tükröződik az első kerék feletti felfelé, majd visszahaladó vonalban, ami később folytatódik (kissé lejjebb) a rakodótér oldallapokon át a hátlapig.

A Kia „Élvezze a munkáját” kampánya tartalmazza a kabin belső formatervének és környezetének tökéletesítését is. Az első fejmagasság 17 mm-rel nőtt 1026 mm-re, a lábtér 14 mm-rel 1008 mm-re és az ülés háttámla dőlésszöge 4 fokkal 21 fokra. A három ülés vastagabb, hosszabb üléspárnákkal, magasabb háttámlával és állítható magasságú fejtámlákkal rendelkezik. Az új K2500-ban a vezetőülés állítási hossza 165 mm (+25 mm). Az új háromküllős, puha szegélyű kormánykerék jobb rálátást biztosít a műszerfalra, ami rendkívül tiszta kijelzést biztosít és magában foglalja a fordulatszámmérőt is. A még nagyobb vezetési komfort érdekében egy állítható (15 fokban dönthető) szervokormány is elérhető extraként. A sebességváltókar jól kézre esik és rövid kapcsolási útjai vannak. A napellenzők nagyobbak lettek, és a lábtartó a vezető bal lábánál is szériafelszerelés már. Az új fém-szemcse színű műszerfal a vezető felé döntött, amelybe illeszkedik a két légbefúvó, a fűtés/szellőzés szabályozás forgógombjai, az audio rendszer és a kis rakodó tálca. A fűtés, szellőzés és légkondicionáló egység az elődjénél kisebb (több lábhelyet biztosítva a kabinban) és 20 %-kal nagyobb a kapacitása a jobb teljesítmény érdekében. Nagy tároló rekeszek vannak mindegyik ajtóban és a középső ülés háttámláját előre lehet hajtani, hogy tároló teret kapjunk két pohártartóval és egy több-fedeles tálcával.

A K 2500 rakodótere 1630 mm széles, lehajtható oldalfalai 335 mm magasak, a rakodófelület magassága a földtől mérve 804 mm. A rakodótér hossza a kabin méretétől függően változik. A Standard Cab modell rakodófelületének hossza 3110 mm, a Double Cab modellnél pedig a hossz 2185 mm-re csökken. Mindegyik modell rendelkezik egy négyrudas függőleges rakomány visszatartó biztonsági védőfallal a kabin mögött, könnyen kezelhető gumi peremes oldallapokkal és hátlappal, amelyek egyenként felállíthatók vagy lehajthatók a felrakodáshoz, lerakodáshoz a rakodási helytől függően.

A Kia jól bevált négyhengeres, 2,5 literes 4D56 TCi – turbófeltöltős dízelmotorjának maximális teljesítménye 94 LE (69 kW) 3800-as fordulatnál, a maximális nyomatéka pedig 220 Nm 2000-es fordulatszámnál. A motor megfelel az Euro 3 károsanyag kibocsátási szabványoknak.

Az aktív biztonságot fokozták a K2500 fékrendszerének tökéletesítésével, beleértve a szimpláról a tandemes szervofékre történő váltást és a nagyobb főfékhenger alkalmazását. A módosítások következtében 80 km/h sebességről a fékút 6,5 méterrel csökkent egészen 34,9 méterre.