Ha aktiváljuk a menetstabilizáló rendszer sport üzemmódját, immár nem csak élénkebb gázreakciókat és elnézőbb „őrangyalt” kapunk – az ESP teljesen ki is kapcsolható. Ezután 250 helyett 265 lóerővel és 340 helyett 360 Nm-rel garázdálkodhatunk, így pedig kereken 6,0 másodperc alatt (-0,1 s) rongyolhatunk százra! Lélektanilag tök jó, de tesztmérnöknek kell lenni, hogy érezzük a valódi különbséget.

Nagyon is érezni viszont a „hétköznapi” Luxe és a keményebb futóművel, valamint önzáró differenciállal megáldott Cup verzió közötti különbséget. Utóbbi már versenypályán is remekül helytáll (a Nürburgringen 8”07,97″-es idővel tartja a fronthajtású sportkocsik rekordját), amit ezúttal a spanyolországi Monteblanco aszfaltján is bizonyított.

Ha látványra nem is, amúgy ez egy vérpezsdítő hely. Újdonság a karbonmintás kárpitozás Ha látványra nem is, amúgy ez egy vérpezsdítő hely. Újdonság a karbonmintás kárpitozás

Fergeteges szórakozás az RS-t űzni, szemtelenül jól fogja az utat, s miközben terhelésváltásra játékossá válik, mindvégig kezesen viselkedik. Az örömködést az áthangolt kipufogóból érkező ércesebb, hörgősebb hangzás teszi még élvezetesebbé. Külsőleg a fekete fényszóróház és a Red Design Pack a legnagyobb változás: a sárga gépen nagyon ütősen mutat az F-1 stílusú légterelő, a küszöb, a felniperem és a diffúzor piros csíkozása.

Pályázásra kötelező a Recaro Pályázásra kötelező a Recaro

A Mégane RS árcéduláján szereplő 7 990 000 Ft félmillióval jutányosabb ugyan a korábbinál, de a Cup verzión felül (480 000 Ft) most felárat kérnek a Recaro kagylóülésekért (315 000 Ft) és az RS Monitor (68 000 Ft) fedélzeti telemetriáért is.

Harsányabban szól a középen kivezetett kémény Harsányabban szól a középen kivezetett kémény

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!