Az egykori eredeti Willy’s Jeep-származékot a 90-es években igazi feladat volt vezetni és úton tartani. Azonban az importőr megnyugtatott, ez már nem az a kocsi, alapjait a nagyobb Goa adja.

A formát túlbeszélni nem lehet, ez a klasszikus Jeep egyfajta utángyártása. Persze azért érdemes odafigyelni a részletekre, a pici ablaktörlő lapátokra és a motorháztető biztonsági zárjaira. Ajtónyitáskor figyelni kell, hogy a könnyű kis darabot túl ne lendítsük, hiszen egyszerű zsanérokon fordul. Az üléseket műbőr fedi, az utas előtt nagy „majrévas”, hátul jelzésértékű pad.

Az egyetlen extra a kormány bőrkarimája Az egyetlen extra a kormány bőrkarimája

A kocsi aggregátja a korábban a Goába is beszerelt 2,5 literes, 107 lóerős commonrail turbódízel. A nyomatéka 250 Nm, így viszonylag vidáman viszi az 1750 kg-os bódét. A vezetői hely ergonómiája nem tökéletes, például a jobbkormányos gyártási hely miatt az összkerékhajtás és a felező kapcsolója lényegében az utas lábánál van…

Itt mindent a funkciónak rendeltek alá Itt mindent a funkciónak rendeltek alá

Légkondi és egyéb nyalánkságok nincsenek, az autó Olaszországban gyártott keményteteje levehető. Nagyon rövid a széria- és az extralista, utóbbin csak metálfényezés és vonóhorog szerepel. A kocsi ára haszonjárműként nettó 3 790 000 Ft, a garancia 3 év. Olyan vásárlónak ajánlható, akinek a zord körülmények közötti továbbjutás a lényeges, vagy a Jeep-forma szerelmeseinek, mert a tetőt és a ponyvát ledobva egyedi a hangulata a masinának.

Pótkerék a hátsó ajtón – természetesen Pótkerék a hátsó ajtón – természetesen

Mahindra Thar
Összlökettérfogat: 2498 cm3
Hengerek/szelepek száma: S4/8 turbódízel
Maximális teljesítmény: 79 kW (107 LE) 3800/min
Maximális forgatónyomaték: 250 Nm 1800/min
Hosszúság/szélesség/magasság: 3920/1710/1930 mm
Tengelytáv: 3040 mm
Fordulókör: 10,5 m
Saját tömeg/teherbírás: 1750/450 kg
Üzemanyagtank: 60 liter
Maximális sebesség: 140 km/h
Fogyasztás városban/országúton: 10,1/8,0 l/100 km
CO2-kibocsátás: 237 g/km
Nettó vételár: 3 790 000 Ft